sábado, 30 de junio de 2012

Geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı…...






Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…



Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana…

SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL…SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN…



Ne seni unutmak için bir çabam var içimde, ne de aşkımı körükleyen bir rüzgar,ne de seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm,ne de seni görmeye dayanacak bir kalbim var.............




Acımak sevgi değildir,üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değidir, istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmasıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi varolmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır…




Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.............



Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş, yok aşkım asıl ölmek “sensizlikmiş”........................




Paraya ihtiyacın yokmuş gibi çalış
Kimse seni üzmemiş gibi sev
Kimse seni seyretmiyormuş gibi dans et
Kimse seni dinlemiyormuş gibi şarkı söyle
Cennet dünyadaymış gibi yaşa.............




Kendi kendinin efendisi olmayan bir kimse özgür değildir.............



Fikirler paraşüte benzer açılmadıkları zaman hiçbir işe yaramazlar ...........



İnsanlar dağların zirvelerini,
denizin dalgalarını, büyük nehirleri
ve zengin okyanusu temaşa ederler;
fakat en büyük mucize olan kendilerini
görmeden geçip giderler................








No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.